adv

MIĘDZYNARODOWE TARGI W KIJOWIE

Kijów Targi 2017

Kijów Targi

Serdecznie pozdrawiamy z Targów, dzień pierwszy za nami.

II International Trade Fair "MINING INDUSTRY EXPO - 2017"
XV International Trade Fair "POWER ENGINEERING FOR INDUSTRY  - 2017"
II International Trade Fair "OILGASEXPO - 2017"

Zapraszamy - stoisko F3-1

PROMOCJA CENOWA - 50%

Szafka z tworzywa na gaśnice GT-650-1 (przeznaczona dla jednej gaśnicy), GT-650-2 (przeznaczona dla dwóch gaśnic) w promocyjnej cenie 136,76 zł (obowiązuje do końca października).

POLECAMY http://sklep.sorbex.pl/szafki-na-gasnice/328-szafka-z-tworzywa-na-gasnice-gt-650-1-gt-650-2.html

szafka 1szafka

7 - 9.11.2017

Szanowni Państwo
Informujemy, że w dniach 7 - 9 listopada 2017, firma SORBEX będzie brała udział w międzynarodowych targach w Kijowie:
- II International Trade Fair "MINING INDUSTRY EXPO - 2017"
- XV International Trade Fair "POWER ENGINEERING FOR INDUSTRY - 2017"
- II International Trade Fair "OILGASEXPO - 2017".
Serdecznie zapraszamy - stoisko F3-1

20-21.VI.2017 - BIAŁKA TATRZAŃSKA

IX KONFERENCJA NOWOCZESNE KOPALNIE ŻWIRU I PIASKU

IX konferencja

IX konferencja bud.

Podczas IX Konferencji Naukowo-Technicznej Nowoczesne Kopalnie Żwiru i Piasku wzięło udział ponad 150 osób, wygłoszono 19 referatów, po raz trzeci Gospodarzem Honorowym było rzeszowskie KRUSZGEO.
Konferencji towarzyszyły: wystawa stoisk firmowych, prezentujących maszyny, urządzenia, nowoczesne rozwiązania dla kopalni kruszyw.

14-15.VI.2016 - WAŁBRZYCH

VIII KONFERENCJA NOWOCZESNE KOPALNIE ŻWIRU I PIASKU

2016pociąg2pociąg

Podczas VIII Konferencji Naukowo-Technicznej Nowoczesne Kopalnie Żwiru i Piasku wygloszono referaty praktyków z kopalni kruszyw, specjalistów z uczelni i stowarzyszeń branżowych oraz przedstawicieli firm.
Podczas Konferencji nie zabrakło odniesienia do Złotego Pociągu - uczestnicy odkrywali talenty rzeźbiarskie, wykuwając lodowe wagony.

16.V.2016

Uprzejmie informujemy, że w dniach 26-27.05.2016r. nasza firma będzie nieczynna. Zapraszamy do kontaktu od poniedziałku 30 maja.

02.V.2016

Uprzejmie informujemy, że w dniu 02.05.2016r. nasza firma będzie nieczynna. Zapraszamy do kontaktu w środę 4 maja.

08-11.IX.2015 - KATOWICE

MIĘDZYNARODOWE TARGI GÓRNICTWA, PRZEMYSŁU ENERGETYCZNEGO I HUTNICZEGO "KATOWICE"

targi 2015 Wydarzenie odbywa się co dwa lata już od ponad 30 lat. Jego organizatorem jest Polska Technika Górnicza SA, którą tworzą polscy producenci maszyn i urządzeń górniczych.
W tym roku rónież mieliśmy przyjemność zaprezentować naszą stale poszerzającą się ofertę, odbyliśmy wiele ciekawych rozmów, odpowiedzieliśmy na pytania naszych Klientów, a także przybliżyliśmy profil naszej działalności zainteresowanym. Targi przebiegły w bardzo miłej atmosferze. Mamy nadzieje, że za dwa lata znów się spotkamy!

11-12.VI.2015 - RZESZÓW

VII KONFERENCJA NOWOCZESNE KOPALNIE ŻWIRU I PIASKU

W VII Konferencji Naukowo-Technicznej Nowoczesne Kopalnie Żwiru i Piasku wzięło udział ponad 180 osób. Uczestnicy mogli wysłuchać panelu dyskusyjnego, pięciu sesji tematycznych oraz ponad 20 prezentacji.

04.V.2015 - KATOWICE

SKLEP INTERNETOWY P.P.H.U "SORBEX"

Uprzejmie informujemy, iż z dniem 4 maja 2015 roku uruchomiliśmy Sklep Internetowy. Wszystkich naszych obecnych jak i nowych klientów serdecznie zapraszamy do składania zamówień poprzez nasz nowy serwis sprzedaży. Sklep Internetowy znajduje się pod następującym adresem: sklep.sorbex.pl.

10.VI.2014 – TARNÓW

VI KONFERENCJA NOWOCZESNE KOPALNIE ŻWIRU I PIASKU:

Pierwszego dnia konferencji jako jedni z 160 uczestników braliśmy udział w spotkaniu Naukowo-Technicznym, na którym wysłuchaliśmy panelu dyskusyjnego i kilkunastu prezentacji, których głównym temetem było dostosowanie zakładów do wymagań trudnego rynku. Drugiego czyli ostatniego dnia zgrupowania, atrakcją była możliwość zobaczenia na żywo – jak pracuje nowoczesny zakład – Żwirownia Bożęcin. Jak na każdym tego typu zjeździe nie zabrakło okazji do zaprezentowania szerszemu gronu, naszych produktów.

15-17.X.2013 - KIELCE

XX SYMPOZJUM KRUSZYWA CEMENT WAPNO

XX Konferencja Naukowo-Techniczna przebiegła pod znakiem jubileuszu, głównym tematem stała się branża 20 lat temu i dziś. Starano sie wyjaśnić kwestię nowoczesnej eksploatacji kruszywa, oraz efektywnej i ekonomicznej produkcji, w której wykorzystywany jest nasz sprzęt i technologie. Jak co roku, nie zabrakło wycieczki, tym razem do Zakładu ,,Wiśniówka", należącego do Eurovii Kruszywa – która zakończyła sympozjum.

10-13.IX.2013 – KATOWICE

MIĘDZYNARODOWE TARGI GÓRNICTWA, PRZEMYSŁU ENERGETYCZNEGO I HUTNICZEGO KATOWICE 2013:

Największe Międzynarodowe Targi Górnictwa nazywane przez prasę branżową ,,Europejskim Szczytem Górniczym" były świetną okazją do zaprezentowania wśród wystawców z 19 krajów świata naszych wyrobów m.in.: manometrów, rur tkaninowo-gumowych RTG, odczynników chemicznych oraz szeregu innych produktów sygnowanych marką P.P.H.U SORBEX. Ekspozycja towaru była przygotowana zgodnie z Europejskimi standardami. Zespół Naszych handlowców z właścicielem firmy Bogusławem Soremskim na czele, w towarzystwie pięknych hostess cieszyli się dużym zainteresowaniem wśród przybyłych na pokazy, których raczyliśmy pyszną golonką i innymi regionalnymi przekąskami. Cała wystawa przebiegła w miłej atmosferze.

11-12.VI.2013 – BIAŁYSTOK

V KONFERENCJA NOWOCZESNE KOPALNIE ŻWIRU I PIASKU:

Spotkanie odbywało się pod znakiem tematów związanych z technologiami i urządzeniami wykorzystywanymi w kopalniach kruszyw. Mówiono o wyzwaniach, problemach i perspektywach branży. Po czym miała miejsce wystawa stoisk, na której nie mogło zabraknąć P.P.H.U. SORBEX. Obrady zaingurowała Małgorzata Zydek – Prezes Olsztyńskich Kopalń Surowców Mineralnych, które pełniły rolę Honorowego Gospodarza Imprezy. Referat na temat zastosowania rur tkaninowo-gumowych RTG przy wydobyciu piasku i żwiru wygłosił Rafał Skalski – czołowy pracownik P.P.H.U. SORBEX.

24-26.IV.2013 – KUDOWA ZDRÓJ

XIV KONFERENCJA KRUSZYWA MINERALNE - SUROWCE, RYNEK, TECHNOLOGIE, JAKOŚĆ:

Tematy Konferencji oscylowały wokół prognozy funkcjonowania rynku surowców skalnych i ich bazy zasobowej. W ramach programu odbyła się wycieczka techniczna do jednej z kopalń górnictwa skalnego, gdzie mogliśmy na własne oczy zobaczyć jak świetnie sprawdza się nasz sprzęt w praktyce i jak ułatwia pracę z trudnym materiałem. Na otwartym spotkaniu środowiskowym mieliśmy okazję do zaprezentowania swojej oferty, oraz przeprowadzenia prezentacji multimedialnej oferowanych przez nas produktów.

Działamy na terenie Śląska, zaopatrujemy firmy m.in. z takich miast jak: Katowice, Chorzów, Siemianowice Ślaskie, Zabrze, Gliwice, Sosnowiec, Dąbrowa Górnicza, Rybnik, Jastrzębie Zdrój, Żory, Pszczyna, Jaworzno, Ruda Śląska.